Przetargi - archiwum

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
ul. Przemysłowa 1, 87 – 700 Aleksandrów Kujawski
Tel./Fax 054 2824696, www.pup-aleksandrowkujawski.pltoal@praca.gov.pl

 

DP.III-JW- 203-8/11

Aleksandrów Kujawski 09.09.2011r.


Nazwa i adres Zamawiającego:
 
Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim
Przemysłowa 1 
87-700 Aleksandrów Kujawski
tel./fax 0-54/ 282 46 96 
e-mail: toal@praca.gov.pl 
www.pup-aleksandrowkujawski.pl 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.) informujmy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na organizację
i przeprowadzenie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych:


Część I – Organizator usług cateringowych z elementami przedsiębiorczości,


Część II – Kurs wykonywania biżuterii, zdobienie przedmiotów techniką decoupage z elementami przedsiębiorczości,


Część III – Asystent działu księgowo-finansowego z elementami kadr oraz obsługą programu Płatnik,


Część IV – Sprzedawca – kasjer z obsługą kas fiskalnych.

dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, kryteriami jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej były: cena (za jedną osobę) – waga 70%, posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług (np. akredytacja, ISO, itp.) – waga 10%, doświadczenie Wykonawcy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - waga 20%. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej złożonych ofert. Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych. Wykaz, ocenę
i porównanie złożonych ofert do poszczególnych części przedstawiono poniżej:

 

Część I – „Organizator usług cateringowych z elementami przedsiębiorczości”W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty.

Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:

 

Nr oferty

Wykonawca/adres

Punktacja w kryterium cena

Punktacja w kryterium posiadanie certyfikatu usług

Punktacja w kryterium doświadczenie Wykonawcy

Łączna punktacja

Kolejność ofert wg kryteriów wyboru

1

Centrum Kształcenia i Zarządzania ATUT – Jerzy Linert, ul. Wieniecka 34, 87-800 Wlocławek

70

0

4,21

74,21

II w kolejności

2

Info-Biz Profesjonalna Edukacja – Mariola Wiśniewska, ul. Kościuszki 36/22

86-300 Grudziądz

47,14

10

20

77,14

I w kolejności

3

Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń

55,35

10

4,57

69,92

III w kolejności

               

 

Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta
nr 2 - część I, firmy: Info-Biz Profesjonalna Edukacja – Mariola Wiśniewska, ul. Kościuszki 36/22, 86-300 Grudziądz,odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru. Firma:Info-Biz Profesjonalna Edukacja – Mariola Wiśniewska, ul. Kościuszki 36/22, 86-300 Grudziądz,otrzymała łączną punktację 77,14 pkt.

 

Część II – „Kurs wykonywania biżuterii, zdobienie przedmiotów techniką decoupage z elementami przedsiębiorczości”

W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty.

Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:

 

Nr oferty

Wykonawca/adres

Punktacja w kryterium cena

Punktacja w kryterium posiadanie certyfikatu usług

Punktacja w kryterium doświadczenie Wykonawcy

Łączna punktacja

Kolejność ofert wg kryteriów wyboru

1

BDM Group s.c. Daniel Dziewit &BDM Group Sp. z o.o., ul. Piekarska 50/2c, 43-300 Bielsko-Biała

34,70

10

20

64,70

II w kolejności

2

Polska Szkoła Florystyczna Małgorzata Bukalska, ul. Pawłowskiego 6, 60-681 Poznań

32,19

0

6,65

38,84

III w kolejności

3

Au Pair ANYA Biuro Edukacyjno-Informacyjne ANYA Consulting s.c. Adrian Mazurczak, Agnieszka Mazurczak

Ul. Wrzosowa 5, 62-010 Pobiedziska Letnisko

70

10

3,84

83,84

I w kolejności

 

Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta
nr 3 - część II, firmy: Au Pair ANYA Biuro Edukacyjno-Informacyjne ANYA Consulting s.c. Adrian Mazurczak, Agnieszka Mazurczak, ul. Wrzosowa 5, 62-010 Pobiedziska Letnisko,odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru. Firma Au Pair ANYA Biuro Edukacyjno-Informacyjne ANYA Consulting s.c. Adrian Mazurczak, Agnieszka Mazurczak, ul. Wrzosowa 5, 62-010 Pobiedziska Letnisko, otrzymała łączną punktację 83,84 pkt.

 

 

Część III – „Asystent działu księgowo-finansowego z elementami kadr oraz obsługą programu Płatnik”

W przedmiotowym postępowaniu złożono 6 ofert.

Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:

 

Nr oferty

Wykonawca/adres

Punktacja w kryterium cena

Punktacja w kryterium posiadanie certyfikatu usług

Punktacja w kryterium doświadczenie Wykonawcy

Łączna punktacja

Kolejność ofert wg kryteriów wyboru

1

F.H. „MOGILMED” s.c., Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno

60,30

10

8,54

78,84

III w kolejności

2

Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju-Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań

45,22

10

16,91

72,13

IV w kolejności

3

Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń

70

10

15,64

95,64

I w kolejności

4

Info-Biz Profesjonalna Edukacja – Mariola Wiśniewska, ul. Kościuszki 36/22

86-300 Grudziądz

52,76

10

20

82,76

II w kolejności

 

5

Centrum Kształcenia i Zarządzania ATUT – Jerzy Linert, ul. Wieniecka 34, 87-800 Wlocławek

54,58

0

4,64

59,22

V w kolejności

6

Europejska Grupa Consultingowa Anna Kazimierczak, ul. Żwirki 1c/4, 90-448 Łódź

Oferta odrzucona

 

 

Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta
nr 3 - część III, firmy: Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń,odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza 
w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru. Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA, ul. Warszawska 4/7, 
87-100 Toruń,otrzymała łączną punktację 95,64 pkt.

 

 

Część IV – „Sprzedawca – kasjer z obsługą kas fiskalnych”

W przedmiotowym postępowaniu złożono 7 ofert.

Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:

 

Nr oferty

Wykonawca/adres

Punktacja w kryterium cena

Punktacja w kryterium posiadanie certyfikatu usług

Punktacja w kryterium doświadczenie Wykonawcy

Łączna punktacja

Kolejność ofert wg kryteriów wyboru

1

F.H. „MOGILMED” s.c., Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno

70

10

13,52

93,52

I w kolejności

2

Ośrodek Doradztwa i Szkolenia BHP EKSPERT

Bartłomiej Daroszewski

Ul. 14 Pułku Piechoty 4/36

87-800 Włocławek

63,28

0

1,11

64,39

V w kolejności

3

Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju-Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań

42,09

10

10,67

62,76

VI w kolejności

4

Fundacja Gospodarcza PRO EUROPA, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń

67,29

10

9,44

86,73

II w kolejności

 

5

Europejska Grupa Consultingowa Anna Kazimierczak, ul. Żwirki 1c/4, 90-448 Łódź

Oferta odrzucona

 

6

Info-Biz Profesjonalna Edukacja – Mariola Wiśniewska, ul. Kościuszki 36/22

86-300 Grudziądz

52,64

0

20

72,64

III w kolejności

7

Centrum Kształcenia i Zarządzania ATUT – Jerzy Linert, ul. Wieniecka 34, 87-800 Wlocławek

65,68

0

2,22

67,90

IV w kolejności

 

Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta
nr 1 - część IV, firmy: F.H. „MOGILMED” s.c., Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno,odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane 
w specyfikacji kryteria wyboru. Firma „MOGILMED” s.c., Świerkówiec 49, 88-300 Mogilnootrzymała łączną punktację 93,52 pkt.

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-09-09
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 września 2013 17:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1953
26 września 2013 17:49 (Administrator) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 września 2013 17:48 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)