Przetargi - archiwum

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.759ze zm.) informujmy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na organizację i przeprowadzenie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy:

 

Część I – szkolenie „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”,


Część II – szkolenie „Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym 
z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej,


Część III – szkolenie „Obsługa biura i sekretariatu”.

dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający dokonał oceny i porównania złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia kryteriami jakim kierował się Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej były: cena (za jedną osobę) – waga 70%, posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług (np. akredytacja, ISO, itp.) – waga 10%, doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - waga 20%. Zamawiający zgodnie ze wskazaną w specyfikacji formułą dokonał oceny punktowej złożonych ofert. Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert częściowych. Wykaz, ocenę i porównanie złożonych ofert do poszczególnych części przedstawiono poniżej:


Część I - szkolenie „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych” W przedmiotowym postępowaniu złożono 5 ofert.


Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:

 

Nr oferty

Wykonawca/adres

Punktacja w kryterium cena

Punktacja w kryterium posiadanie certyfikatu usług

Punktacja w kryterium doświadczenie Wykonawcy

Łączna punktacja

Kolejność ofert wg kryteriów wyboru

1

Au Pair ANYA Biuro Edukacyjno-Informacyjne ANYA Consulting s.c. Adrian Mazurczak, Agnieszka Mazurczak

Ul. Wrzosowa 5, 62-010 Pobiedziska Letnisko

57,11

0

20

77,11

II w kolejności

2

Info-Biz Profesjonalna Edukacja – Mariola Wiśniewska, ul. Kościuszki 36/22

86-300 Grudziądz

52,34

10

7,52

69,86

III w kolejności

3

Ośrodek Kształcenia Zawodowego OKZ- Piotr Stalmirski, ul. P.O.W.20/22

87-800 Włocławek

55,83

0

0,69

56,52

IV w kolejności

4

Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o.

Ul. Straganiarska 20/22

80-837 Gdańsk

70,00

10

5,96

85,96

I w kolejności

 

5

Centrum Kształcenia i Zarzadzania ATUT- Jerzy Linert, ul. Wieniecka 34, 87-800 Włocławek

Oferta odrzucona

-

 

 

Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta
nr 4-część I firmy: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru. Firma Akademia Kształcenia Zawodowego 
Sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk otrzymała łączną punktację 85,96 pkt.


Część II – szkolenie „Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej

W przedmiotowym postępowaniu złożono 6 ofert.


Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:

 

Nr oferty

Wykonawca/adres

Punktacja w kryterium cena

Punktacja w kryterium posiadanie certyfikatu usług

Punktacja w kryterium doświadczenie Wykonawcy

Łączna punktacja

Kolejność ofert wg kryteriów wyboru

1

Ośrodek Doradztwa i Szkolenia BHP EKSPERT-Bartłomiej Daroszewski, ul. 14 Pułku Piechoty 4/36, 87-800 Włocławek

48,24

0

6,17

54,41

III w kolejności

2

Ośrodek Kształcenia Zawodowego „OKZ”- Piotr Stalmirski, ul. P.O.W. 20/22, 87-800 Włocławek

Oferta odrzucona

-

3

BEHAP-BUD s.c. E.E.Winiarscy, ul. Grunwaldzka 71/2, 32-541 Trzebinia

57,46

10

20

87,46

I w kolejności

4

Centro Plus Sp. z o.o.

Ul. Jesionowa 1

87-800 Włocławek

70

0

4,18

74,18

II w kolejności

 

5

Ośrodek Szkolenia ORENT-Bartosz Orent, 
ul. Owocowa 95, 87-123 Dobrzejewice

Wykonawca wykluczony; oferta odrzucona

-

 

6

Centrum Kształcenia i Zarządzania ATUT-Jerzy Linert, ul. Wieniecka 34, 87-800 Włocławek

Oferta odrzucona

-

 

Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta nr 3-część II firmy: BEHAP-BUD s.c. E.E.Winiarscy, ul. Grunwaldzka 71/2, 32-541 Trzebinia, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza 
w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru. Firma BEHAP-BUD s.c. E.E.Winiarscy, 
ul. Grunwaldzka 71/2, 32-541 Trzebinia otrzymała łączną punktację 87,46 pkt.

 

Część III - szkolenie „Obsługa biura i sekretariatu” W przedmiotowym postępowaniu złożono 5 ofert.


Wykaz, ocena i porównanie złożonych ofert:

 

Nr oferty

Wykonawca/adres

Punktacja w kryterium cena

Punktacja w kryterium posiadanie certyfikatu usług

Punktacja w kryterium doświadczenie Wykonawcy

Łączna punktacja

Kolejność ofert wg kryteriów wyboru

1

Info-Biz Profesjonalna Edukacja – Mariola Wiśniewska, ul. Kościuszki 36/22

86-300 Grudziądz

64,08

10

10,76

84,84

III w kolejności

2

Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju-Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań

62,60

10

20

92,60

II w kolejności

3

Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o.

Ul. Straganiarska 20/22

80-837 Gdańsk

70

10

15,93

95,93

I w kolejności

4

Centrum Kształcenia i Zarzadzania ATUT- Jerzy Linert, ul. Wieniecka 34, 87-800 Włocławek

Oferta odrzucona

-

 

5

Przedsiębiorstwo Technologiczne POLWIND 
Sp. z o.o., Kaniewo 41, 87-890 Lubraniec

Wykonawca wykluczony; oferta odrzucona

-

 

 

Na podstawie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert ustalono, iż oferta
nr 3-część III firmy: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz w specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria wyboru. Firma Akademia Kształcenia Zawodowego
Sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk otrzymała łączną punktację 95,93 pkt.

  

 

 

Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
w Aleksandrowie Kujawskim
mgr inż. Stanisław Krysiński

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-05-05
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 września 2013 17:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 2026
26 września 2013 18:00 (Administrator) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 września 2013 17:59 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)