Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Aleksandrów Kujawski: Organizacja i przeprowadzenie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy: Część I - szkolenie -Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, Część II - szkolenie -Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej, Część III - szkolenie -Obsługa biura i sekretariatu.
Numer ogłoszenia: 118625 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2824696, faks 054 2824696.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie następujących szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy: Część I - szkolenie -Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych, Część II - szkolenie -Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej, Część III - szkolenie -Obsługa biura i sekretariatu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Szkolenie: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 1) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 2)Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 160 godzin zegarowych kursu. Szkolenie winno być przeprowadzone w formie wykładów teoretycznych i ćwiczeń praktycznych. Ćwiczenia praktyczne winny zostać zrealizowane w wymiarze co najmniej 90h. 3)Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku. Część II Szkolenie: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z bezpieczna wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej 1)Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 2) Szkolenie winno zostać przeprowadzone na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U. Nr. 70 poz. 650 z późn. zm.), 3) Szkoleniem objętych będzie 26 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w dwóch grupach. Szkolenie pierwszej grupy rozpocznie się w II kwartale natomiast szkolenie drugiej grupy rozpocznie się w III kwartale bieżącego roku. 8 osób skierowanych zostanie w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaś 18 osób skierowanych zostanie w ramach środków Funduszu Pracy. 4)Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 90 godzin zegarowych kursu, w tym co najmniej 18 godzin zajęć praktycznych przypadających na jednego uczestnika. Zajęcia praktyczne winny być prowadzone indywidualnie z instruktorem. Do dyspozycji kursantów Wykonawca musi zapewnić co najmniej 2 wózki jezdniowe. Część III Szkolenie: Obsługa biura i sekretariatu 1) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 2) Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 150 godzin zegarowych kursu. 3) Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie rozpocznie się w II kwartale bieżącego roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Warunek niniejszy spełniają Wykonawcy którzy są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej ( rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych) oraz złożą oświadczenie o aktualizacji wpisu na 2011 rok bieżący.

· III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Dla potwierdzenia wymienionego warunku Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia, zgodnie z załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający, na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia, żąda załączenia dokumentów potwierdzających że Wykonawca należycie zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową o wskazanej tematyce, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert dla każdego kursu o jaki Wykonawca się ubiega.

· III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Dla potwierdzenia wymienionego warunku Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia - załącznik nr 9 do SIWZ.

· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Ocena wymienionego warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty - załącznik nr 2 do SIWZ.

· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

· 1 - Cena - 70

· 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20

· 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie liczby osób skierowanych na szkolenie ( w takim przypadku Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych), przesunięcia terminu realizacji szkolenia, uzasadnioną zmianę miejsca organizacji szkolenia, dokonanie zmiany wykładowcy po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego zamówieniem równoważne do zmienianego wykładowcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

 

Pobierz SIWZ (*.pdf) (*.doc)

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Przemysłowa 1 87 - 700 Aleksandrów Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Przemysłowa 1 87 - 700 Aleksandrów Kujawski pokój nr 23 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:projekt W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie-Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.

· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 2)Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 160 godzin zegarowych kursu. Szkolenie winno być przeprowadzone w formie wykładów teoretycznych i ćwiczeń praktycznych. Ćwiczenia praktyczne winny zostać zrealizowane w wymiarze co najmniej 90h. 3)Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie, w ramach środków projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Rozpoczęcie szkolenia przewidziane jest w II kwartale bieżącego roku..

· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2011.

· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o 1. Cena - 70

o 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10

o 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie-Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej.

· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 2) Szkolenie winno zostać przeprowadzone na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U. Nr. 70 poz. 650 z późn. zm.), 3) Szkoleniem objętych będzie 26 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w dwóch grupach. Szkolenie pierwszej grupy rozpocznie się w II kwartale natomiast szkolenie drugiej grupy rozpocznie się w III kwartale bieżącego roku. 8 osób skierowanych zostanie w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, zaś 18 osób skierowanych zostanie w ramach środków Funduszu Pracy..

· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o 1. Cena - 70

o 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10

o 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie-Obsługa biura i sekretariatu.

· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Szkolenie winno odbywać się w miejscowości Aleksandrów Kujawski. 2) Minimalna ilość godzin przypadająca na każdego uczestnika szkolenia - 150 godzin zegarowych kursu. 3) Szkoleniem objętych będzie 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Aleksandrowie Kujawskim, skierowanych na szkolenie w jednej grupie w ramach środków Projektu W DRODZE PO SUKCES Programu operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkolenie rozpocznie się w II kwartale bieżącego roku..

· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2011.

· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

o 1. Cena - 70

o 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług ( np. akredytacja w zakresie przedmiotowego szkolenia, ISO, itp.) - 10

o 3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20

 
   

 


 

  

Wykonawca złożył zapytanie do SIWZ do części II – szkolenie „Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej o następującej treści:

1) „Czy program na podstawie którego będą prowadzone zajęcia musi być zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego, czy może być program zatwierdzony przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach? Oczywiście części dotyczącej elementów gospodarki magazynowej UDT nie jest kompetentny zatwierdzać.”

2) Czy egzamin końcowy musi odbywać się przed komisją powołaną przez Urząd Dozoru Technicznego, czy może odbywać się przed Komisją powołaną przez Dyrektora Ośrodka Doradztwa i Szkolenia BHP EKSPERT, zgodnie z programem z Ośrodka Doskonalenia Kadr w Mysłowicach?

Odpowiedź Zamawiającego

Ad1) Zamawiający nie wskazuje szczegółowego programu w oparciu o który winno odbywać się szkolenie. Wyłącznym żądaniem Zamawiającego jest aby szkolenie zostało przeprowadzone na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym ( Dz. U. Nr. 70 poz. 650 z późn. zm.) oraz aby zakończyło się egzaminem przed uprawnioną komisją i uzyskaniem uprawnień do kierowania wózkiem jezdniowym oraz wydaniem stosownego zaświadczenia o ukończeniu kursu.

Ad2) Zamawiający żąda aby szkolenie zakończyło się egzaminem przed uprawnioną komisją i uzyskaniem uprawnień do kierowania wózkiem jezdniowym.Mając na uwadze iż z dniem 1 stycznia 2011r. Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach został przejęty przez Urząd Dozoru Technicznego należy uznać, iż egzamin winien zostać przeprowadzony przed uprawnioną komisją.

 

  

Wykonawca złożył zapytanie do SIWZ do części I – szkolenie „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”, o następującej treści:

1) „Czy wymagana jest pisemna zgoda opiekuna praktyk dotycząca opieki nad praktykantami?”

2) „Czy należy wpisać opiekuna praktyk w wykaz kadry realizującej szkolenie?”

3) „Czy jeśli z naszymi wykładowcami podpisujemy umowę o dzieło to muszą oni wypisywać oświadczenia o chęci realizacji tego szkolenia?”

4) „Ile osób należy wliczyć do ubezpieczenia?”

5) „Czy jeśli nasza firma jest spółką 2 osób i obydwoje podpisujemy wszystkie dokumenty – musimy sporządzić pełnomocnictwo?”


Odpowiedź Zamawiającego

Ad1) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku dysponowania osobami realizującymi zamówienie na innych zasadach np. umowa o dzieło, nie jest wymagana pisemna zgoda opiekuna praktyk.

Ad2) Opiekuna praktyk należy wpisać w wykaz kadry realizującej zamówienie.

Ad3) W przypadku umowy o dzieło nie jest wymagane pisemne oświadczenie o chęci realizacji zamówienia.

Ad4) W chwili obecnej Zamawiający nie przewiduje udziału w szkoleniu osób, które podlegałyby ubezpieczeniu.

Ad5) Sposób reprezentacji firmy precyzują dokumenty założycielskie. W przypadku gdy dokumenty podpisują wszyscy uprawnieni wspólnicy nie ma potrzeby ustalania pełnomocnika.

 

 

Wykonawca złożył zapytanie do SIWZ do części II – szkolenie „Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z bezpieczną wymianą butli gazowej oraz z elementami gospodarki magazynowej o następującej treści:

 „W specyfikacji przetargowej życzą sobie Państwo co najmniej 18 godzin zajęć praktycznych przypadających na jednego uczestnika, natomiast w ramowym programie nauczania zaakceptowanym przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach liczba godzin na zajęcia praktyczne przewidywana jest na co najmniej 15 godzin dla 3 osobowej grupy uczestników. Czy mamy rozumieć że pozostajemy przy realizacji programu mysłowickiego?”

Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr. 113, poz. 759 ze zm.) Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim odpowiada co następuje:

 Zamawiający nie wskazuje szczegółowego programu w oparciu o który winno odbywać się szkolenie. W przypadku programu nauczania opracowanego przez Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, na który powołuje się Wykonawca w zapytaniu,  ramowy program nauczania liczbę godzin praktycznych opisuje następująco: „ podana liczba 15 godzin (zajęć praktycznych) jest liczbą minimalnego czasu szkolenia dla każdego uczestnika kursu….Praktyczną naukę jazdy należy prowadzić w grupach nie większych niż 3 osoby. Czas szkolenia praktycznego dla grupy 3 osobowejmożna liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem iż osoby aktualne niejeżdżące wózkiem, obserwują wykonywane manewry, odnotowując popełnione błędy.”

Zamawiający dopuszcza możliwość odbywania szkolenia praktycznego w grupach 3 osobowych przy zachowaniu warunków opisanych powyżej. 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2011-04-19
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 września 2013 18:01
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1974
26 września 2013 18:03 (Administrator) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 września 2013 18:02 (Administrator) - Dodanie załącznika [siwz_19_04_2011.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 września 2013 18:01 (Administrator) - Dodanie załącznika [siwz_19_04_2011.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)