Przetargi - archiwum

Zakup serwerów oraz kserokopiarek i niszczarek

UWAGA!!! Dnia 24.07.2008 r. nastąpiła modyfikacja SIWZ


WPROWADZENIE

1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo

zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 233 poz. 1655-j.t.), zwanej dalej„ustawą”.

2. Oznaczenie postępowania:

Postępowanie oznaczone jest znakiem: DO.I.2032-4/08. Wykonawcy winni we wszelkich

kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.

3. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.

6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie

przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem

art. 93 ust. 4 ustawy.

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Powiatowy Urząd Pracy

Adres: ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski

 

 

SIWZ do pobrania TUTAJ

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

 

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, całkowicie nowego, nie użytkowanego i nie regenerowanego uprzednio przedmiotu zamówienia, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia – parametry techniczne, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz jego transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

 

Kod wg CPV: 30260000-9 - serwery

30121120-0 – kserokopiarki

30191400-8 - niszczarki

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania

umowy.

 

WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Wadium nie jest wymagane.

 

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna

się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

 

 

 

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

Ofertę w zamkniętej kopercie - opisanej jak w pkt. X – należy złożyć do dnia 28.07.2008 rdo godziny 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, pok. nr 23 - Sekretariat.

 

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.07.2008 r. o godzinie 10.30w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Przemysłowa 1, 87-700 Aleksandrów Kujawski, pok. nr 15.

 

Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podczas otwarcia ofert podane zostaną: imię i nazwisko, nazwa (firma) oraz adres wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz cena oferty. Powyższe informacje zostaną dostarczone wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

 

 

XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA

UMOWY

Nie wymaga się zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA NA TAKICH WARUNKACH

Wzór umowy - Załącznik nr 6

 

POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ RZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Wykonawcom oraz innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy.

 

Wykaz załączników do SIWZ:

1) Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne.

2) Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.

3) Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

4) Załącznik nr 4 – Wycena.

5) Załącznik nr 5 - Oferta techniczna

6) Załącznik nr 6 – Wzór umowy.

 


 

W związku z zapytaniem do treści specyfikacji przetarg na zakup serwerów oraz kserokopiarek i niszczarek z dnia 21.07.2008 r.,

 

 

Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim informuje, że Zamawiający podtrzymuje postanowienia zawarte w projekcie umowy.

 

Ponadto udziela odpowiedzi:

Pytanie - Jaki system operacyjny przewidują Państwo w serwerze mocniejszym.

Odpowiedź - Serwer mocniejszy pracował będzie na Novell Netware 6.5.

Pytanie - Czy klawiatury mogą być innego producenta niż serwery.

Odpowiedź – Tak, o ile nie wpłynie to negatywnie na stabilość i wydajność pracy serwera.

Pytanie – Czy myszy mogą być innego producenta niż serwery.

Odpowiedź – Tak, o ile nie wpłynie to negatywnie na stabilość i wydajność pracy serwera.

 


 

W związku z zapytaniem do treści specyfikacji przetargu na zakup serwerów oraz kserokopiarek i niszczarek z dnia 21.07.2008 r.,

Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim informuje, że Zamawiający podtrzymuje postanowienia zawarte w projekcie umowy. Ponadto udziela odpowiedzi:

 

Pytanie - Proszę o potwierdzenie faktu, iż nie są Państwo zainteresowani zakupem licencji MS Windows 2003 Server Standard jak to wynika z wymagań szczegółowych dot. pozycji serwer podstawowy.

 

Odpowiedź - Powiatowy Urząd Pracy nie jest zainteresowany zakupem licencji MS Windows 2003 Server Standard. Informacje zawarte w załączniku 1 do SIWZ (ostatni wiersz tabelki „2. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE – SREWER PODSTAWOWY – 2 szt.”) dotyczą oprogramowania z którym serwery będą pracować, zgodnie z pkt. 2c załącznika nr 1 do SIWZ.

Pytanie – Proszę o jednoznaczne potwierdzenie ilości pamięci operacyjnej w serwerze mocniejszym.

Odpowiedź - Serwer mocniejszy powinien mieć 4 GB zainstalowanej pamięci RAM (2x2GB PC2-5300 DDR2 FBD CL4 Memory Kit).


 

W związku z zapytaniem do treści specyfikacji przetargu na zakup serwerów oraz kserokopiarek i niszczarek z dnia 24.07.2008 r.,

Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim informuje, że Zamawiający podtrzymuje postanowienia zawarte w projekcie umowy. Ponadto udziela odpowiedzi:

Pytanie – Czy możliwe jest zaproponowanie rozwiązania, w którym serwer w standardzie będzie posiadał 4GB pamięci RAM ale w 4 kościach po 1 GB każda, co i tak nie wpływa na wydajność samego serwera.

 

Odpowiedź – Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie.

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2008-07-17
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 września 2013 18:15
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 2077
26 września 2013 18:15 (Administrator) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
26 września 2013 18:15 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)