Przedmiot zamówienia polega na:
wymianie okien i drzwi w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Aleksandrowie Kujawskim.
Szczegółowy zakres prac określa:
a) kosztorys - załącznik nr 2 do SIWZ
b) wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności art.39 i następnych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655).
Terminy
a) odpowiedzi na pytania dotyczące treści specyfikacji udzielane będą niezwłocznie, chyba, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert art.38 ust 1 ustawy,
b) oferty należy składać do dnia 22.07.2008r. do godziny 10:00 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 23 (sekretariat),
c) publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22.07.2008 o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 12,
d) termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia jej otwarcia,
e) termin realizacji zamówienia do 30.09.2008r.
Wymagania techniczne i jakościowe
a) przedmiot zamówienia powinien odpowiadać następującym parametrom:
-okna PCV, jednodzielne profil 4 komorowy, kolor biały,
- drzwi PCV,kolor biały,
szyby float 4 U=1,1/m2k
a) przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat zgodności i jakości z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia11 sierpnia 2004r.(Dz.U. z 2004r. Nr 198 poz.2041 ze zm.),
b) wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia według zasad sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami przy zachowaniu najwyższej staranności,
c) wykonawca zobowiązany jest udzielić nie mniej niż 24 miesięcznego okresu gwarancji,
d) wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w sposób nie powodujących zakłóceń pracy urzędu.
Oferta powinna być przygotowana z uwzględnieniem poniższych zasad:
a) każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę zgodnie z delegacją art. 82 ust. 1 ustawy,
b) na podstawie art. 83 ust. 2 ustawy nie dopuszcza się składania ofert częściowych,
c) nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych art. 83 ust. 1 ustawy,
d) wymaga się, aby oferta zgodnie z art.82 ust. 2 ustawy była przygotowana na piśmie, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści,
e) ofertę należy sporządzić w języku polskim,
f) wymaga się by oferta była dostarczona w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania, opatrzona informacją o adresacie, numerem sprawy DO.I. 2032 – 3/08 firmie (nazwie) lub imieniu i nazwiska oferenta oraz jego adresie, oraz zatytułowana „Wymiana okien i drzwi w PUP w Aleksandrowie Kujawskim. Nie otwierać przed dniem 22.07.2008 r. godz. 10:30”. Wymaga się by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, a wszystkie strony oferty parafowane i numerowane,
g) wymaga się by wszystkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę,
h) zamawiający nie wyraża zgody by wykonawca powierzył albo zlecił wykonania całości lub części zamówienia innym podmiotom.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu ( wg załącznika nr 4 do SIWZ),
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
4) Jako załącznik przedstawi wykaz co najmniej 3 zamówień wykonanych w ciągu trzech lat o podobnym charakterze oraz referencje.
5) Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 – 4 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 w formie oryginału.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenie wymienione w pkt 1 składane jest przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy,
b) dokumenty wymienione w pkt 2 -4 składa każdy z Wykonawców,
c) podmioty zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów,
UWAGA : Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Kryteria oceny ofert
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie cena według przedstawionego niżej kryterium:
a) cena – 100 punktów
Cena najkorzystniejszej oferty x 100 =
Cena oferty badanej
Komplet dokumentów do pobrania TUTAJ
UWAGA! Dnia 04.07.2008 r. nastąpiła modyfikacja załącznika nr 2 do SIWZ.
W związku z zapytaniem do treści specyfikacji przetarg na wymianę okien i drzwi w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Aleksandrowie Kujawskim z dnia 15.07.2008 r.,
Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim informuje, że Zamawiający podtrzymuje postanowienia zawarte w projekcie umowy.
Ponadto udziela odpowiedzi:
Pytanie - z jakich materiałów są parapety wewnętrzne przeznaczone do demontażu.
Odpowiedź - są wykonane z betonu zbrojonego.
Pytanie - z jakich materiałów są parapety zewnętrzne przeznaczone do demontażu.
Odpowiedź – są stalowe mocowane gwoździami do futryny okiennej.
Pytanie – jaką szerokość i długość mają mieć nowe parapety wewnętrzne PCV.
Odpowiedź – parapety wewnętrzne PCV koloru białego
dł. 900 x 300 - 62 szt.
dł.1200 x 300 - 8 szt.
dł.1500 x 300 - 1 szt.
Pytanie – jaką szerokość i długość mają mieć nowe parapety zewnętrzne powlekane.
Odpowiedź – parapety zewnętrzne ze stali powlekanej koloru brązowego
dł. 900 x 300 – 62 szt.
dł.1200 x 300 - 8 szt.
dł.1500 x 300 - 1szt.
Pytanie – czy oferent może zmienić podstawę wyceny w poz. 3. 7. 11 i 20 przedmiotu dot. Wymiany parapetów wewnętrznych z PCV i zewnętrznych powlekanych, ponieważ w przedmiarze przyjęto błędną podstawę wyceny wg TZKNBK XII 0412-85 tj. wymiana stopni drewnianych.
Odpowiedź – Zamawiający wyraża zgodę na zmianę podstawy wyceny w poz. 3.7.11 i 20.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Powiatowy Urząd Pracy w Aleksandrowie Kujawskim